Direktlänk till inlägg 8 oktober 2015

Så var bloggen igång igen

Av Sandra Sterner - 8 oktober 2015 17:54

Då så var det dags igen för Metrobloggen att ligga nere i ett par dagar och visst har det känts lite konstigt att inte kunna blogga på ett par dagar. I och för sig så var det ju bra länge denna Metroblogg låg nere och man kan ju förstå att viss service med servar och nya finesser och allt annat vad det gäller uppdateringar som ska göras. Jag berättade och skrev i bloggen för ett tag sedan när jag var nere för förra helgen i Nynäshamn och mina så fina solglasögonon gled när från huvudet när jag höll på tanka bilen. Dom gick förstås i krasch och det var inte ens lönt att ta upp dom från marken. Då jag är väldigt kräsen och inte sätter på mig vilka alldagliga och ack för trista och helt enkelt vanligt svarta solglasögon som helst. - Nej, Tack det är inte min stil och det skulle aldrig i mitt liv falla mig in att slänga ut en massa dyrbara pengar på att köpa dyra märkes solglasögon. Jag kollade runt på nätet och fann en sida som hette Fyndiq och hittade ett par super snygga solglasögon med en massa glittrande stenar och bling bling på solglasögon är ju bara ett måste för mig.




 


Såhär tjusiga var solglasögonen jag hittade på Fyndiq, men tråkigt nog så leverades dom aldrig.   

 

Jag gjorde min beställning den 29 september och efter det jag gjorde min beställning så stod det att varan kommer att levereras efter 3-5 dagar och dagarna gick men inga solglasögon dök upp. Jag trodde att det skulle komma något sms typ på tisdagen eller onsdagen, men inga solglasögon leverades dock aldrig ifrån Fyndiq. Däremot så kräver dom mig på pengar, vilket jag nu bestider då jag inte fått några som helst solglasögon. Det har blivit en massa mailade fram-och-tillbaka och gjorde även igår på deras sida en så kallade anmälan om saknad försändelse.


- Ja, det ska ta mig tusan aldrig någonsin slå fel!!! Alltid ska det hända mig någonting och Gudarna vete sjutton vart någonstans detta paket tagit vägen. En sak är i alla fall helt säker och den är att jag kommer aldrig någonsin göra några köp via företaget Fyndiq.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Sterner - 24 juni 2016 12:06


      Jag önskar alla mina läsare en trevlig midsommar och som vanligt när det är midsommar ( precis som förra året, då det spöregnade) så är idag himlen här nere i Nynäshamn alldeles övermulen och grå och det ser ut som det vilken sekund som...

Av Sandra Sterner - 14 juni 2016 22:17

Jag är borta nästan hela dagarna, men kan inte önska mig bättre arbete och arbetsuppgifter än just dom jag har idag. Men vad är det man säger borta bra, men hemma allra bäst. Idag blev det till fast jag fick dåligt samvete över att gå lite tidigare, ...

Av Sandra Sterner - 11 juni 2016 16:47

  Jösses, alltså var är det för fel i huvudet på vissa folk. Som idag hade jag bokat tid i min tvättstuga klockan 15.00 och då tvättstugan ligger i ett annat hus så gick jag hemifrån några minuter innan. Man går först igenom en källardörr och igeno...

Av Sandra Sterner - 8 juni 2016 17:07

Igår var det sista dagen för Caroline i grundskolan och hon tilldelades väldigt bra betyg ifrån sin lärare och stolt visade hon upp för mig 2 stycken A i betyg och i dom andra ämnen hade hon fått B och ett endaste C fick hon. Jag kunde inte ha blivit...

Av Sandra Sterner - 5 juni 2016 16:11

Ja, som en del utav er kanske har märkt så har Metrobloggen legat nere under förra veckan. Jag gjorde några försök att logga in, men utan något som helst resultat. Det var antagligen så att själva blogg serven behövde uppdateras. Nu i alla fall så fu...

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards