Alla inlägg den 24 juni 2016

Av Sandra Sterner - 24 juni 2016 12:06


 


Jag önskar alla mina läsare en trevlig midsommar och som vanligt när det är midsommar ( precis som förra året, då det spöregnade) så är idag himlen här nere i Nynäshamn alldeles övermulen och grå och det ser ut som det vilken sekund som helst ska börja regna. - Jamen, just det är ju tradition och lika vanligt är det att det oftast är dåligt väder på midsommar som att vi ser på Kalle Anka och hans vänner önskar oss God Jul på julafton och vi äter skinka.Det är super tråkigt att det ska vara pissväder när man är ledig och det dessutom är midsommar. Det kan väl ta mig tusan regna under veckorna när man jobbar, men vara uppehåll just på midsommar.Vi här hemma har i alla fall gjort oss i ordning för att fira midsommar och äta riktig god mat såsom: sill, lax, köttbullar, prinskorv, färskpotatis och en massa andra godsaker man äter just vid midsommar. Om det nu inte börjar regna så beger vi oss iväg till ett ställe som heter Hembygdsgården där det varje år är midsommarfirande.

Tidigare månad - Senare månad

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards