Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Sandra Sterner - 16 maj 2011 19:03

Just det som det står i överskriften: "Livet måste bara gå vidare" och detta trots ett flertal svåra och jobbiga motgångar, såsom: en svår chock och saknad efter min kära pappa, den sorg som jag känner efter honom är enormt svår. Dessutom utöver detta så är det andra saker kring mitt privatliv som har hänt och jag kommer inte att gå in exakt detajerat på det som har hänt i min blogg, utan vill snarare beskriva det med orden: Jag tror eller är snarare övertygad om att ingen skulle stanna kvar i ett äktenskap eller förhållande om man inte kände att man inte kände någon som helst tilltro, eller kunde lita på personen i fråga. Att gång på gång bli sviken och sårad. Jag tror faktiskt ingen skulle stanna kvar i ett sådant äktenskap eller förhållande.


Jaa, det är tydligen så att "Livet inte alltid blir som man tänkt sig" och nu kommer jag äntligen börja leva livet igen......

 

 

 

Jag ska se till att Leva livet nu, för mitt livet går inte i repris. Det kan vara svårt att förstå hur man kan trivas. Men jag förstått att man inte kan blanda och mixa ihop dom goda människorna med dom onda, det blir till slut en katastrof , och som jag skrivit förut så vinner oftast de goda framför dom som är onda. Nu ska jag se till att leva livet fullt ut, och livet är alldeles för kort och kommer inte heller åter. Man ska ta vara på livet och försöka njuta av varje minut, du vet aldrig när just ditt liv tar slut och glöm nu inte att du lever bara en gång, så ta vara på dina chanser dom kommer kanske inte åter igen.



 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards