Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Sandra Sterner - 14 februari 2016 17:20


 


Ojdå det har gått mera än 1 vecka sedan jag bloggade sist, och som vanligt har mycket hänt sedan sist, men det tar jag inte upp idag, utan får vänta tills ett annat tillfälle. Idag söndag den 14:e februari på självaste alla Hjärtans dag, så tycker jag att det passar alldeles utmärkt att ta och skriva några rader. Då det idag är Alla hjärtans dag och den så kallades " Kärlekens dag" och denna gång så infall detta datum på en helg, vilket förstås är bra, då man är ledig. Jag ville överraska Caroline med att vi skulle hitta på någonting roligt tillsammans idag så det blev bowling nere vid Gröndalshallen och just bowling tycker Caroline är så roligt. Efter bowlingen så blev det några omgångar aero hockey spel och Caroline vann överlägset

 


 


   


 





 

  





  

 



Det blev några timmar på gröndalshallen idag och efteråt bar det iväg ner till Dollarstore där Caroline ville prova en svart glittrande hatt. Sedan in på Ica Maxi och handla lite smarrig mat att göra ordning och äta ner vi kom hem.



 


Nu har man landat i soffan efter en lång dag ute och även hunnit med att äta middag. Nu blir det till att hänga i soffan och glo på tv:n och ladda batterierna inför den kommande jobb veckan som vänta.

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards