Alla inlägg den 19 februari 2016

Av Sandra Sterner - 19 februari 2016 17:33

Det har dom senaste gångerna nu när jag ska till att skriva i bloggen, allt längre mellan gångerna jag skriver. Numera blir det typ nästan 1 vecka mellan gångerna, som jag tar mig tid att öppna upp min blogg.

- Ja, det är mycket som ska till för att få mig att skriva, först och främst tid, och sedan ska man ha orken och koncentrationen för att ha allt det som har hänt ska man ta delar utav och skriva ner ( ja, lite ungefär som en bok.)


Idag fredag och det känns förstås alldeles förträffligt bra att sluta tidigt den sista dagen på arbetsveckan. Tog bilen och åkte och handlade och sedan hem för att börja tvätta i tvättstugan. När tvätten var klar så tänkte jag passa på att vila en stund i sängen, men så ringde förstås mobilen och det var en sådan där jävlig telefonförsäljare från Comwiq. Jag hade tidigare under dagen haft flera missade samtal från ett synligt nummer, men så fort man ringde upp det så kopplades samtalet ner. Nu när jag hade passat på att vila en liten stund så passade telefonförsäljaren på att ringa!! Och finns det något mera irriterade än när man blir uppringd av telefonförsäljare. Jag tryckte av samtalet med en gång och typ några sekunder senare så ringde en automatisk telefonröst, som frågade vad tyckte om telefonförsäljaren som nyligen hade ringt från Comwiq. - Fan, jag trodde knappt det var sant, när ska dessa telefonförsäljare sluta upp med att trakassera folk med att ringa i tid och otid?? Jag kunde inte längre vila och gick upp för att sätta mig i soffan och kolla på datorn och börja förberda bloggen. - Pip, pip ett sms tjut från min mobil och det var från Comwiq som undrade hur deras försäljare hade skötts sig. Jag svarar såhär!! Comwiq, sluta genast upp med att be era försäljare ringa upp mig. Hur skulle NI på Comwiq, se det om jag fick era privata nummer så kan jag kanske ringa Er också..???

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards