Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Sandra Sterner - 4 juni 2009 20:15

Ja, det stämmer faktiskt rätt så bra att......


     

"The rain wash away the pain"

Nu börjar jag känna mig piggare och även mitt glada humör är på topp.

Har större delen av dagen bara tagit det lugnt och laddat upp mina batterier.


Men vilket tråkigt och trist väder vi har fått, det bara regnar och regnar och är alldeles grått och övermulet.


Det som var så vackert och fint väder i helgen, och själv satt jag mest ute och bara njöt i den sköna värmen.


Nu tänkte jag dela med mig lite av min humoristiska humor.

Hittade denna roliga bild på internet.


Kolla in "gubben" som håller in sin stora mage, när det kommer en tjej springade på stranden.


                                    


Skrivet av Sandra 4 juni 2009 klockan 20:11

Av Sandra Sterner - 4 juni 2009 13:45

I  morse när jag vakande, kändes det som om jag sprungit in i väggen. Hela kroppen kändes orkeslös, och min skalle dunkade.


Kom upp ur sängen, och såg till att Caroline vaknade, och kom iväg till skolan.

Sedan tog jag 2 alvedon, och gick och lade mig i säng igen, och somnade om på stört.


Nästa gång jag vaknade hade klockan hunnit bli 11.



Som tur var hade huvudvärken, gett med sig, men min kraft och energi, är inte som den brukar vara.


Kanske jag har åtagit mig för mycket saker att göra, och det har kanske blivit lite för mycket.


Idag blir det inte mycket gjort,och kommer bara att vara hemma, och ta det lugnt. Hoppas jag känner mig mera pigg och alert i morgon så jag orkar åka iväg och jobba.

 

Skrivet av Sandra 4 juni 2009 klockan 13:38

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards