Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Sandra Sterner - 5 juni 2009 13:00

Så har det gått och blivit fredag, och i morgon är det ju Sveriges nationaldag.

I går kväll tog jag och Micke en liten kortare promenad på kvällen, och som det gjort större delen av gårdagen så regnade det.


Jag hade förstås med mig mitt nya rosa paraply, men Micke använder aldrig sitt paraply ( trots att han har ett ) I stället satte han på sig en utav alla sina kepsar.

Vi gick där i regnet, och det var rätt trevligt att vara ute, och promenera i skydd under mitt paraply.


Micke har ju ett väldigt stort intresse för musik och är både musikbegåvad, och älskar att sjunga.


Vilket han gjorde igår ute i regnet, och han sjung några ord ur en text……..Raindrops keep falling on my head and just like the guy whose feet are too big for his bed nothing seems to fit.
Those raindrops are falling on my head, they keep falling……..


Tyckte det var jättegulligt gjort av honom att sjunga några fraser ur en text, men undrade ändå var sjutton han fått texten ifrån.

Blev väldigt nyfiken, och ville höra hela låten, och kollade på YouTube om låten fanns där, och visst gjorde den det….



Lämna kommentar
 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards