Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Sandra Sterner - 7 juni 2009 21:45

Så där tillbaka på bloggen....igen för ett kvällsinlägg.


Har suttit och diskuterat med Micke, hur den nya veckan kommer att bli, och att det är en del saker som är inplanerade.


Jobbar ju egentligen kvällsvecka, men har bytt till dag tisdag och torsdag, men jobbar kväll i morgon och på onsdag

.

På fredag åker jag med tåget, som går redan 6.37 till Västerås, (det blir till att komma upp i tid)


Åker dit för att se när min dotter Nina tar studenten, och det ska bli sååå roligt att få komma, och hälsa på Nina, Janne och Nova.


Tycker hon har varit så duktigt, att hon orkat fortsatt att plugga, efter det att hon blev mamma till Nova.


Hon tog ett sabbatsår ifrån gymnasiet för att vara mammaledigt i 1 år, men fortsatte sedan att plugga klart på gymnasiet, och har nu en utbildning inom Hotell & Resturang.


I morgon blir det att åka in till stan, för att köpa en present till Nina och sedan måste jag hitta ett par nya snygga skor till mig, och så även en ny avslutnings klänning och ett par skor till Caroline.


Caroline har skolavslutning på tisdag, och jag ser även det som en självklarhet,att närvara när min yngsta dotter slutar skolan.

Får lov att komma lite senare till jobbet, på tisdag, och hoppas att min chef har förståelse för det.


På tisdag kväll är jag och Micke bjudna på en förhandsvisning. För att se den nya filmen "The proposal" med Sandra Bullock och Ryan Reynolds i huvudrollerna.

 

Skrivet av Sandra 7 juni 2009 klockan 21:36

Av Sandra Sterner - 7 juni 2009 16:00

Vakande vid 10-tiden i morse, av att solen sken in genom sovrumsfönstret.


Gick upp, och öppnade altandörren, och kände att det var riktigt skönt ute, och frukosten blev det förstås ute på våran baksida.


På förmiddagen har det varit riktigt skönt att sitta ute, och bara njuta av den sköna värmen.


I förmiddagas, ute i det sköna vädret.


Mitt vanliga förmiddagskaffe.


Caroline med en utav våra katter Iza.

 

Men under eftermiddagen började det inte alls kännas lika skönt att sitta ute längre, och jag som hoppats på att värmen var här för att stanna.

 

Skrivet av Sandra 7 juni 2009 klockan 15:56

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards