Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Sandra Sterner - 1 augusti 2011 13:15

Nu så äntligen är jag tillgänglig en liten stund på nätet.

Flytten har gått jättbra och det var Tack vare 3 stora starka killar och så mina 4 underbara söner Henrik, Jimmy, Niclas och Tobias.


Jag hade hyrt ett släp och både jag och Johan turades om att köra i omgångar, och det blev många turer fram och tillbaka.


Första natten i den nya lägenheten var på fredagen och det var ett kaos som inte liknade någonting annat. Jag såg till att bara sängarna och köksbordet först utav allting var på plats och sedan höll jag på att plocka ur kartongerna hela natten. Själv var jag inte i säng förräns vid 5-tiden på morgonen och dagen efter var det bara att fortsätta.


En massa möbler och andra prylar som inte har fått plats i den nya lägenheten har jag ställt ner i källaren och lite har jag gett bort till våra grannar gubben Elias och gumman Maja.


Nu måste jag forsätta, men försöker uppdatera i morgon igen.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards