Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Sandra Sterner - 3 oktober 2012 21:22

Så var det då dags för Caroline att fylla år och idag fyller hon 12 år och nu kan man väl säga att Caroline för sista gången fyllt "barnaår" nästa gång hon fyller år (och 1 år det går fort) blir hon tonåring.


 

Det har visst varit en hel del födelsedagar den sista tiden och som alltid när det nalkas födelsedagsfirande så skrivs det om det i bloggen.


I morse blev Caroline väckt med att få frukost på sängen och presenter och fast hon som sin mamma är väldigt morgontrött så piggnade hon till fortare när hon märkte att hennes mamma hade kommit in med frukost och hade med sin presenter.


Vi hann iallafall med ett litet kortare firande på morgonen innan vardagen fortsatte i sitt vanliga lunk på morgonen. Caroline skulle iväg till skolan och jag skulle sätta mig i bilen och åka iväg till jobbet.

Nu på kvällen har Caroline firat sin födelsedag här hemma och hennes pappa Jonny kom förbi med presenter och stannade kvar och åt chokladtårta och drack kaffe.


   

Inför sin födelsedag hade Caroline önskat sig en massa presenter ( men allt hon önskat sig kan hon inte få ) men hon fick iallafall en ny flashig mobil, en massa nya spel till sin Wii konsol. Även nya kläder, skor och sedan hade hon önskat sig ett halsband med ett medaljong ett sådant som man sätter in små bilder i.

Näst på tur att fylla år just under oktober månad är är Carolines pappa och efter honom så är det dags för lilla sötnosen Nova.

 

 

 

 

 

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards