Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Sandra Sterner - 14 oktober 2012 23:45

Det får lov att bli ett alldeles för sent nattinlägg, men så är man ju sedan länge också en inbiten nattuggla.

 

Inför nästa helg så var det ju egentligen tänkt att åka till Västerås, men det blir nu ( för en väldigt lång tid framöver) ingenting alls med det  och dom inblandade i denna röra utav kaos har sig enbart sig själva att skylla när det skrivs och läggs t förnedrande uttryck om vad som tycks om andra ( som i detta fall ska gälla mig och min yngsta dotter Caroline)

 

Kollade in en långfilm som ikväll gick på TV4 och som hette All about Steve och hon som spelade den kvinnliga huvudrollen var ingen mindre en Sandra Bullock, som i denna komedi film spelade en virrig och hopplöst förälskad i en kameraman som hon inte kunde lämna ifred och följde honom precis överallt.


 


Jag tycker inte denna långfilm tillhörde någon utav dom bästa filmerna hon gjort och under hela filmen småspringer hon som en virrig höna omkring i ett par  höga röda stövlar 60-tals kläder och ett paraply i handen...i jakten på att få sin kärlek till Steve, besvarad. Denna långfilm kan jag inte direkt påstå tillhör hennes bästa roller och hon kan göra sina filmroller betydligt bättre än så här.

 

Nej, nu blir det inte mera från mig ikväll och nu ska jag strax inta knopplådan...en ny oskriven dag väntar i morgon.



 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards