Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Sandra Sterner - 6 oktober 2012 18:17

Tänk att bara för man är inne i oktober månad så kan det faktiskt ändå vara riktigt fint och så behagligt att man kan sitta ute på baksidan och dricka morgonkaffe utan att det regnar ( som det oftast gör på hösten) eller blåser halv storm.

 

 


Iallafall när solen skiner och det är så skönt väder som det varit idag, och man har dessutom ledig då blir jag på väldigt glatt och gott humör.

Det har sedan en tid tillbaka varit dags för Caroline att besöka Saho och få sina toppar klippta, men det har varit så mycket annat som har kommit emellan så det har liksom blivit att vi fått skjuta fram det, men denna lördag blev det då äntligen av.

 


 

Innan såg min  stora "ruffs-tuffs tjej"  ut så är i håret.

 

Vi åkte upp till hans fina, stiliga Salong och väl framme så tog  Saho som alltid emot Caroline med ett glatt leende.


 

Framme vid Salong Saho

 

Då jag hade lite andra ärenden och göra under dagen i närheten, så lämnade jag Caroline kvar i salongen. Jag litade till över 100% att Saho och hans kollegor skulle ta hand om Caroline på allra bästa sätt och hennes långa hår skullle bådes tvättas, balsameras, göra inpackning, klippning och så till sitt föna håret och det tar ju som sagt sin tid. När det gått lite mera än 1 timme så ringde Caroline och berättade att hon var färdig och jag körde genast dit och hämtade henne och som alltid då är både Caroline och jag mer än Super nöjda med resultatet när vi besökt Salong Saho.

 

 

Tillbaka hemma igen och denna gång så stylade och klippte Saho henne på lite annat sätt och istället för som tidigare då det blivit typ rakt av så blev det nu istället såhär.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards