Alla inlägg den 5 november 2015

Av Sandra Sterner - 5 november 2015 18:17

Om ni kommer ihåg så skrev jag i sommars och var tvungen att gå bakåt i bloggen några månader för att exakt veta när det var jag skrev just detta inlägg och det var den 15:e augusti.Inlägget handlade om mirakel krämen Peter Thomas Roth instant firmx face och till er som undrar så fungerar den lika perfekt på oss kvinnor som för männen, men vet inte om det är så värst många karlar som går och köper just sådana här krämer.




 



Gör såhär se till att rengör och tvätta noga rent ditt ansikte och därefter skaka tuben innan du applicerar på krämen. Ta väldigt lite kräm på typ en rougeborste och smörj in din hud där du tycker att du har rynkor eller att huden känns slapp och hänger. Därefter sätt dig ner och vänta och efter ett tag kommer du att märka att det spänner litegrann i huden och efter att krämen suttit fast i typ 7-10 minuter så ser du dig i spegel och upptäcker då att dina rynkor och den slappa huden försvunnit och blivit så mycket fastare. Det är helt otroligt att det nu på marknaden finns en sådan här mirakelkräm som på bara några minuter trollar bort rynkor och slapp hud. Ungefär som att ge sig själv en ansiktslyftning och på bara några minuter så har du med hjälp av denna kräm trollat bort dina rynkor och den slappare huden liksom rynkorna är helt borta. Det är helt otroligt att det nu finns en sådan här mirakel kräm som får ens hud på bara några minuter att få typ ett ansiktslyft och ny spänts. Jag som inte trodde man kunde vrida tillbaka tiden, men med den här den här krämen som Peter Thomas Roth, skapat så vrider man tiden tillbaka och ser lite yngre ut.


Nu är det så att jag fick pröva-på-detta-kräm och blev helt över förtjust i den och skulle aldrig klara mig utan denna mirakel kräm. Då den helt plötsligt en dag inte längre gick att få tag i och sökte på flera utavalla sidorna på nätet, men lyckades inte få tag i den på någon sida. Jag hade tidigare beställt den via Bangerhead, men av någon anledning så tyckte jag att det tog lite för lång tid att få varan därifrån, så gången efter gjorde jag min beställning via Skincity, men när jag gick in på deras sida häromdagen så var just den krämen helt slutsåld. Jag fann en ny sida på nätet som hette Babyface och fastnade lite över deras urgulliga namn " Babyface" och säg mig vem skulle verkligen inte vilja ha ett sådant slätt och lent ansikte som en baby har....?


Jag gjorde tidigare i början av denna vecka min beställning  hos Babyface och skrev även ett meddelade till deras kundtjänst och undrade när dom trodde dom skulle få in mirakelkrämen Peter Thomas Roth instant firmx face. Jag fick dagen efter ett svar och det följde: Att efter TV 4 nyhetsmorgon, tisdag den 20:e oktober ( numera så sysslar jag inte så värst mycket med tv men har varit massvis med gånger på Tv4) I alla fall så tänkte jag, jaså jaha, var min första tanke så nu har även dom fått kännedom om hur bra denna Peter Thomas Roth instant face fungerar och väljer att göra ett nyhetsinslag om detta.

jaså, jaha, var min första tanke har även dom nu fått upp ögonen för denna kräm) i alla fall så hade dom ett inslag om just denna kräm så sålde den totalt slut på bara någon timme i hela Sverige. Vi väntar en ny leverans från våran återförsäljare. Idag fick jag då äntligen det efterlängtade svaret ifrån Babyface ( klicka på länken så kommer ni direkt till varan) att dom nu fått in Peter Thomas Roth instant firmx face och den skulle skickas omgående till mig.


Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards