Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Sandra Sterner - 2 oktober 2009 11:45

Nu har jag äntligen lite tid över, och vad passar inte då bättre än att uppdatera bloggen, och nu blir det lite om veckan som gått.

 

Jobbar ju som sagt kvällsvecka, och i onsdags morse ringde mitt alarm på klockan strax efter 6 på morgonen, och fast jag inte hade kommit i säng förrän närmare midnatt, så var jag inte så trött som jag annars brukar vara när klockan ringer i ottan.

 

Skulle infinna mig på TV4 vid klockan 9, och jag var framme strax därefter, och vara med i det direkt sända programmet efter tio.

  


Den otroligt duktig journalisten Malou von Sivers som interjuvade dom inbjudna gästerna.

  

Inne i studion innan det 2 timmar långa direktsändaprogrammet började sändas. Den ända lilla pausen var när det var tid för reklamavbrott, och nyhetssändningen som var kl:10

 

Sådär ja, nu vet ni mina läsare lite om vad jag har gjort under veckan som varit.

 

I morgon fyller min lilla solstråle Caroline 9 år, och högst upp på sin önskelista har hon önskat sig ett tv-spel som heter V-Smile. Jag hade frågat henne, om det inte räcker gott och väl med dom tv-spel hon har som är både x-box och game cube och så sina egna dator. Men tydligen så räcker det inte med dom spelen och sina egna dator.

 

Utan nu har hon önskat sig ett tv-spel som heter V-Smile, och har kollat runt med olika BR butiker men det visade sig helt omöjligt att få tag på det. I stället blev det så att jag kollade in annonserna på Blocket, och där hittade jag ett sådant spel som Caroline hade önskat sig, och Micke som igår var ledigt ifrån jobbet åkt iväg för att köpa det.

 

 

Så här ser spelet ut, och nu ska det bara slås in i lite presentpapper.

 

Vad gör man inte för att uppfylla sina barns önskningar när dom fyller år. I morgon kommer vi att ha stort födelesedagsfirande för Caroline här hemma, och hon ringde även till sin pappa Jonny igår och frågade hoonom ifall han skulle komma.

 

Och det är väl bara att hoppas att han denna gång kommer med en födelsedags present ( förra året så kom han inte alls med någon present när hon fyllde år) och jag tyckte det var mycket dåligt gjort utav både honom och han numera f.d tjej Sabina att komma på hans dotter födelsedag utan att ha med sig någonting.

 

Nu är det bara någon timme kvar här hemma innan det är dags för mig att åka och jobba kväll.

 

 

Skrivet av Sandra 2 oktober 2009 klockan 11:47














Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards