Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Sandra Sterner - 15 oktober 2009 12:00

Usch, vilken strulig dag jag hade igår, och även nu på förmiddagen har det strulat lite grann.

 

Jag upptäckte när jag slog på min dator att det blivit något fel på min skärm.(Skit, jag som är så berodde av datorn) I stället kopplade jag upp mig på Mickes dator och lånade den för dagens inlägg.

 

Nu åter till gårdagen. Hade förra fredagen ring till Comhem för att beställa yttligare en tv-box. Vi har sedan tidigare 2 tv-boxar en i vardagrummet och en i Carolins rum. Så att hon kan titta på sina favoritbarnprogram som bl.a går på Cartoon Network, Nickelodeon och Disney.

 

Min son Jimmy som också har egen tv inne på sitt rum, har nu ledsnat att bara sitta och kolla på det lilla analoga tv-utbudet som TV 1 och TV 2, och så förstås även TV 4 som har lite bättre och större tv-utbud.

 

Förra fredagen hade jag ringt till Comhem och gjorde en till beställning  för att inskaffa en ny tv-box, och redan i tisdags fick vi tv-kortet, men tyvärr kom ingen tv-box, men tänkte att den kommer säkert på dagen efter på onsdagen....( men den kom inte då heller)

 

I går ringde jag upp till Comhem för att fråga hur länge till det skulle ta innan boxen kom fram. Tyvärr, fick jag prata med en "gröngöling" som inte visste någonting!! Han verkade inte kunna någonting, och svaren jag fick var: Vet inte, och måste fråga en kollega till mig.

 

Mitt tålamod tröt efter att ha hört ordet "Vet inte" yttliggare en gång och en sådan sätter Comhem på sin kundtjänst...applåder!!! Till slut så fick jag nog av amatören, och slängde på telefonen luren rakt i öret på honom.

 

Strax därefter ringde jag upp till Comhem igen, och fick nu veta att dom hade tagit emot en beställning i fredags, och att koret var utskickat. Med att det blivit något fel ifrån deras sida så att tv-boxen hade ännu inte skickats därifrån.

 

Jag blev något irriterad och undrade förstås hur det kunde hända. När man gör en beställning, så borde det väl automatiskt ske så att man både skickar tv-kortet och tv-boxen samtidigt, det ena som brev och det andra som paket!

 

För mig spelade det ingen roll att dom på Comhem bad så mycket om ursäkt. Jag valde med en gång att avbryta det nya köpet av tv-box. Av den anledningen att det skötts så dåligt från Comhems kundtjänst!

 

 

Skrivet av Sandra 15 oktober 2009 klockan 11:55

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards