Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Sandra Sterner - 5 oktober 2009 23:15

Herregud, snacka om att både jag och Micke blev förvånade och sammtidigt väldigt glada.

 

Vi hade precis kollat klart på Svenska Hollywood fruar, och det var inget mera direkt på tv:n som vi ville kolla på.

 

Vi gick in till datarummet, och slog oss ner vid våra datorer, och som vanligt så kollar vi alltid som först våra e-mail adresser.

 

Vi hade fått ett mail ifrån en utav dom alla fotograferna som var på Cafe Opera festen.

Tusen tack till fotografen Per Groth från Aftonbladet som skickade bilden.

 

Micke när han går fram och hälsar på vackra Anna

 

Skrivet av Sandra 5 oktober 2009 klockan 23:08

Av Sandra Sterner - 5 oktober 2009 19:15

Nu var jag tillbaka på bloggen igen, och för redo för det 2:a inlägget för idag. Har mestadels större delen av dagen tagit det lugnt och även passat på att vila mycket.

 

När man är förskyld så känner jag att man inte har den vanliga orken och energin som jag i vanliga fall brukar ha. Likaså har det varit med aptiten, när man är genomförskyld och igenomtäppt i näsan så känner man ju varken lukt eller smak, men har ändå fått i mig en hel del te och några smörgåsar.

 

Har även fixat lite nytt på min blogg, och har nu installerat en dagräknare, som visar hur många besökare per/dag som jag har till min blogg. Den gamla räknaren är också kvar, och den visar sammanlagt hur många läsare jag haft sedan bloggens start.

 

Har även fixat till min blogg, så att man kan läsa den på engelska ( bl.a för min amerikanska vän Jeff som bor i USA) och längst ner på sidan finns även min e-mail adress där ni läsare kan ta kontakt med mig.

 

I kväll på TV3 kl:21 visas det 4:e avsnittet (och egentligen skulle det vara det sista programmet) av Svenska Hollywoodfruar.

 

Men det verkar nu som att produktionbolaget Meter & Film och Anna  nu äntligen har kommit överens om att sända yttligare ett 5:e avsnitt av serien.

 

Skrivet av Sandra 5 oktober 2009 klockan 19:11

Av Sandra Sterner - 5 oktober 2009 12:30

Varken jag eller Micke orkade att åka iväg och jobba idag, och anledning till det är att vi båda har gått och blivit genomförskylda.

 

Båda går vi omkring och hostar och snorar om varannat. Men tack och lov så har ingen utav oss någon feber.

 

 

 

Det började redan igår kväll med att jag fick ont i huvundet, och näsan kändes alldeles igenomtäppt och det var knappt att det gick att få in någon luft. Som tur var så hade vi Otrivin nässpray hemma, och provade att använda lite av nässprayen och det kändes genast mycket bättre när det släppte,och syretillförseln kunde ske genom näsan igen.

 

Istället som det var tidigare när det endast gick att få luft genom munnen, och i längden blir det  bara jobbigt att andas via munnen, och så blir man sådär hemskt torr i munnen också.

 

Hoppas innerligt att det är en kort höstförskylning som släpper snart, och under tiden kommer vi båda att vara hemma och kurera oss med hostmedicin och Otrivin.

 

 

Skrivet av Sandra 5 oktober 2009 klockan 12:32




Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards