Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Sandra Sterner - 2 juli 2009 22:45

Trots att det varit så varmt ute idag, så har jag haft en otrolig längtan, att få skriva inlägg. Nu blir det 3:e inlägget för idag, och det tycker jag gott och väl får räcka.


Nu på kvällen, har jag fått agera "frisör" igen....och denna gång då Micke behövde hjälp med att färga sin utväxt. Åh, så länge som jag har känt honom, så har han alltid färgat sitt hår svart.

 

 

Utväxten,och några hemska gråa hårstrån syns.



Det har ju gått ett par veckor, sedan jag sist hjälpte honom, med att färga utväxten, och mycket riktigt hade det dykt upp några gråa hårstrån. Men numera är dom gråa hårstråna ett minne blått....(nej, jag menar förstås svart )


Voila, det färdiga resultatet.


Skrivet av Sandra 2 juli 2009 klockan 22:41

Av Sandra Sterner - 2 juli 2009 18:15

Det finns knappast något annat att göra, än att gå och bada, när det är så här otroligt varmt ute. Så idag har jag och Caroline, tillbringat en stund på våran badplats, och det var så skönt för lillstumpan, att få svalka av sig och plaska omkring i bassängen.

 


Micke undrade ifall jag ville hjälpa honom,med att färga hans utväxt. Så efter badet, åkte vi upp till Haninge Centrum, för Micke skulle inskaffa sig på svart hårfärg. Lite senare ikväll, är det dags för mig att agera "frisör" igen, och hjälpa honom, med att färga hans hår.


På väg ifrån Haninge Centrum, ner till Coop Forum.


Efter att ha varit i Haninge Centrum, gick vi ner till Coop Forum, för att veckohandla ( vilket var ett bra tag, sedan vi gjode sist)


       

                          Färdig handlat och på väg till kassorna.


Skrivet av Sandra 2 juli 2009 klockan 18:08

Av Sandra Sterner - 2 juli 2009 11:00

Vaknade alldeles genomsvettig i morse, och förstod att det skulle bli en sådan här varm/het dag igen.....flämtar!!


Man ska inte klaga på den sköna värmen, men ibland kan det bli lite för mycket...av det goda, och det gäller ju faktiskt allting.


Nåväl, jag tänker inte sitta inne och "uggla" när det är så här fint väder ute. Utan nu går jag och Caroline iväg och badar.




 

 

Skrivet av Sandra 2 juli 2009 klockan 11:05

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards