Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Sandra Sterner - 18 juli 2009 17:15

Oj oj jösses vad det har hänt saker i mitt liv sedan igår, men vid det här laget börjar jag bli van.


Tänkte skriva ner lite av det som har hänt under det närmast dygnet, och det har faktiskt hänt en hel del.Hmm, och det lär ju tag ett tag, att skriva ner allt som har hänt.


Den "lilla svarta" blåsan blev det för kvällen


Det började redan igår kväll, jag och Micke var på topphumör, och såg fram emot att få träffa en viss person. Som under ett par veckor har ringt och tjatat på Micke, om att få träffa oss över ett glas öl/cider.


På väg till pendeltåget. Först ner för en trappa.


För att sedan "kämpa" sig uppför...nästa (pust)


Vi hade bestämmt att mötas upp inne på Snaps som ligger vid Medborgarplatsen.


Det var smockfullt med folk, inne på Snaps, och samtliga bord, var upptagna.Vi stod och "hängde" i baren, och väntade på att våran "vän" och en till från bandet skulle dyka upp.


Till slut blev det ett bord ledigt, och jag fick snabbade mig på att skynda mig för att "tjinga" det.


 Inne på Snaps


I väntan på att våran, numera f.d "vän" som ska dyka upp!


Vi slog oss ner, och började fundera efter ett tag, vad han som vi skulle träffas hade tagit vägen. Klockan hade sedan länge passerat den överenskomna tiden. Micke tog upp sin mobil, och ringde upp för att kolla var dom höll hus.


Dom var lite försenade p.ga att dom hade fått fel på bilen, men dom var snart framme i Stockholm. ( Själv tyckte jag det var lite konstigt att dom inte ringt, och talat om att dom var försenade) Det blev till att vänta lite till, men efter att det gått 1½ timme så ringde Micke upp han igen. Nu hade dom kommit fram till Stockhom, men nu hade dom hamnat i Gamla Stan.


- Vadå, Gamla Stan!! Skulle inte vi mötas upp inne på Snaps??


Jag hörde på Micke tonfall, att han började bli en aning irriterad över hela situationen, och den som tagit intivatetet från att träffas "privat" var varken min eller Micke ide.


Utan sedan ett par veckor tillbaka, är det Janne, som har ringt, och tjatat på Micke om att vi kunde träffas över ett glas öl/vin.


Nu var det så att varken jag eller Micke orkade vänta länge till på att dom skulle ta sig från Gamla Stan, till Medis.Vi väntade yttligare 1 timme. Sedan bröt vi upp, och åkte hem.


På vägen ner till pendeltåget, var Micke på väldigt dåligt humör, och som han igår kväll uttryckte sig:


Vadå, slösa bort dyrbar tid, att sitta, och vänta på en s.k "vän" som inte dyker upp!


Han tog upp sin mobil ur jeans fickan, och först trodde jag att han skulle ringa Janne igen. Men istället så raderade Micke hans nummer, och när vi kom hem, slog han på sin dator,och tog bort honom som vän på Facebook.

För mig personligen att FALSKA och opålitliga vänner inget att ha!! 


Skrivet av Sandra 18 juli 2009 klockan 17:07

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards