Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Sandra Sterner - 25 juli 2010 12:00

Så har det nu gått och blivit söndag, och utanför mitt fönster hänger molnen lågt och det småregnar ute.

 

Hmm, så himla typiskt att det ska gå och bli skitväder nu när våran gemensamma semester börjar i morgon. Man få väl ändå hoppas på det bästa och att vädret snart blir till det bättre igen.

 

Vi har bollat lite med några tankar, med vad vi ska hitta på för något, och vi har några alternativ.

 

I övrigt så har vi tagit det lugnt i helgen och igår åkte vi upp til Haninge Centrum, och Micke inskaffade sig på en ny huvudbonad, och denna gång i form av en...hatt!

 

Mickes nya look fick mig att tänka på gitarristen Slash, men då måste han se till att få håret krullat

 

 

 

 

 

 Puss...honey
 

I morgon så åker min lillskruttis iväg och hon kommer vara borta 1 vecka, och visst kommer det att kännas och vi kommer att längta ihjäl oss efter varandra.Men samtidigt så är det viktigt att hon umgås med andra och får chansen att träffa andra barn, än att bara umgås med mamma och Micke här hemma.

 

Vi kommer såklart att prata i telefon dagligen, och efter veckan som gått så blir det sedan ett kärt återseende igen med massor utav kramar.

 

 

Skrivet av Sandra 25 juli 2010 klockan 11:57







Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards