Alla inlägg den 8 december 2011

Av Sandra Sterner - 8 december 2011 19:24

 


Just det, idag fyller mina yngre tvillingsystrar Dessan och Nenne år och vill nu på bloggen bara önska dom en riktig trevlig födelsedag och ett  fyrfaldigt leve...hipp hipp hurra!


Fast dom är tvillingar är dom sett i mina ögon så väldigt olika faktiskt, både på sättet, humöret och framför allt utseende mässigt. Dessan som är några minuter äldre är mera praktisk lagd och gillar att hålla ordning och ha reda på saker och ting och så gillar hon som sin storasyster att vara blond. Däremot "lille" Nenne, som hon kallas utav mig är lite av en "virrhöna" förlåt..Nenne, men hon kan vara virrig och glömsk ibland,. Däremot verkar hon ledsnat totalt på att vara blond,utan är numera mörkhårig.


Jag minns att mamma gillade att klä Dessan och Nenne i exakt likadana kläder, när dom var små och det var bara för gulligt att se när de kommer 2 stycken nästan exakt likadana personer i samma utstyrsel. Pappa däremot han brukade ibland när han ville tillkalla sig Dessan och Nennes uppmärksamhet, kalla dom för inget mindre än...Twinsen!!!

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards