Alla inlägg den 26 december 2011

Av Sandra Sterner - 26 december 2011 22:38

Nu så är denna glada och stressiga julen slut, slut....slut och nästan samtliga utav mina barn, dom har nu dansat ut..ut... ut, men till nästa år igen...vi möts här hemma igen, för det hoppas jag verkligen mina barn lovar.


Ja, då så var alltså  yttligare ett julfirande över och nu måste jag tillägga att det börjar bli lite mastigt och tjatigt med all denna julmaten, som jag nu under dom senaste 5 dagarna har stoppat i mig, och nu får det tack och lov räcka med allt det goda som ställs fram på julbordet.

I morgon börjar mellandagarna och nu har denna hektiska och stressiga mellandags rean, istället satt igång. Att folk bara orkar med att stressa iväg och jaga REA-priser på allting. Läste på en utav dom större tidingarna att det är många butiker, som även försöker "blåsa" sina kunder just under mellandagsrean, och istället för att sänka priset, så höjde dom det.

Just det dagen innan julafton, då Caroline insisterade så mycket på att hon absolut så gärna ville ha polkagrisstänger i våran julgran. Igår när vi hade vårat julfirande här hemma och ätit utav all den goda julmaten, så var mina yngsta barn och så Nova snabbt framme vid julgranen och plockade till sig dom röd/vita stängerna och det tog inte lång stund innan alla polkagrisstänger var nerplockade från grenarna.


Nu återstår det endast 5 dagar på 2011, som för mig inte direkt har varit något "smärtfritt" år..det må jag lova! Nu lämnar jag snart detta år bakom mig, och blickar nu istället framåt mot ett nytt år, som jag hoppas blir till det bättre.


Visst ja, detta skulle jag även ta upp med er läsare! Ni vet ju redan sedan tidigare att jag är väldigt förtjust i kläder och shoppar gärna mina kläder på lite mera udda ställen och i olika second hand butiker. Däremot när jag shoppar skor, då brukar det oftast bli liknade stövlar eller skor, som typ alla andra tjejer har på fötterna. Men vem vet i framtiden, om jag kanske även på mina fossingar skulle inskaffa mig på sådana här special tillverkade skor/stövlar....hmm, men inte tofflorna..tror jag :D


  





  


 





Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards