Alla inlägg den 17 april 2012

Av Sandra Sterner - 17 april 2012 21:30

Nu börjar denna dag gå emot sitt slut och även jag är i princip helt och hållet slut. Denna dag tycker jag har känts väldigt lång och det har säkert att göra med att jag hela dagen och knappt haft någon som helst andrum. Det hela började med att jag hade ett tidigt möte redan på morgonen, och det drog ut längre på tiden än jag trodde, och efter det var det dags att stressa med andan i halsen till jobbet och kom fram med bara några minuter efter det att vi slagit  upp dörrarna till butiken. Jag som både stormtrivs med att styla om skyltdockorna, vilket jag nästan han bli färdig med igår. Idag när jag kom till mitt älskade och trivsamma jobb, så visade det sig att jag stod uppskriven på första kassapasset, och det är superroligt att stå i kassan, och när man får en helt annan nära kontakt med kunderna. Det visade sig efter ett tag att det var lite kort om folk på en utav dom andra butikerna ( inom samma koncern) och jag ställde mer än gärna upp och tog en kortare lunch rast för att skynda mig vidare till nästa butik för att lösa av en tjej som stod i kassan. När det var färdigjobbat för dagen, så var det bara hem och i princip att vända i dörren, och sätta sig i bilen och åka till nästa möte som skulle hållas på Carolines nya fritids som hon eventuellt kommer att börja på inom kort.


Japp, det var ett sammandrag utav min dag det och det är kanske inte så konstigt att man nu börjar känna sig lite slut.


Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards