Alla inlägg den 22 april 2012

Av Sandra Sterner - 22 april 2012 20:19

Nu har mitt busfrö kommit tillbaka hem igen och även om det inte är speciellt ofta som vi är ifrån varandra, så längtar man såklart mycket efter henne. Men som jag skrivit förrut så är det väldigt viktigt för mig att få lite egentid till mig själv och sitta ner och pusta ut.


Jag hade överraskat Caroline, med att köpa ett nytt spel till hennes Wii-konsol och det blev hon så glad över och så fort hon hade packat upp sin väska, så fick hon sätta sig och spela.

I övrigt så har min söndag bara ägnats till att ta det lugnt och helt enkelt ladda upp batterierna, inför den kommande veckan.


Jag tänkte avsluta kvällens blogg med detta citat:



  

Av Sandra Sterner - 22 april 2012 09:49

Det har blivit lite dåligt med uppdateringar under dom sista dagarna, men det är så ibland att tiden helt enkelt inte räcker till. I fredags var det en riktig jobbig strul morgon och precis allt gick käpprätt helt och hållet fel. Efter jobbet var det iväg hem för att packa Carolines väska ( vilket jag helt och hållet hade glömt bort att göra under torsdagen) och sedan köra iväg henne dit hon nu varit under helgen. Var hemma och pustade ut i soffan när precis Let´s Dance hade börjat. Varannan lördag enligt schema jobbar jag och igår var det alltså dags igen. Det var jag som hade första kassapasset och den som står i kassan direkt på morgone, ansvarar också för att se till att låsa upp butiken, och när jag ska till att låsa upp butiken så visar det sig att det redan utanför redan hade samlats ett gäng kunder.


- Godmorgon och välkomna in, sa jag och höll upp dörren.


Idag söndag, min lediga dag. Ja, förutom i torsdags då jag hade ledig dag ifrån jobbet, men hade just på en dagen planerat in en massa andra saker att göra, och det var en hel del flängande och farande den dagen. Men just söndagar för mig är "heliga" och det ska vädligt mycket till att jag tar på mig en massa projekt att göra den dagen.

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards