Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Sandra Sterner - 10 oktober 2013 18:55

Ja, det hör väl till nu när det är höst att man drar på sig förkylning. Inte för att det dom senaste dagarna direkt har varit minusgrader, men förra veckan var det minst 2-3 dagar som jag märkte att det var minusgrader ute. Brrr, så kallt det var och antar att det var då som jag kylde av mig rejält och drog förkylningen jag har nu och det gör riktigt ont i halsen, det river förjävligt när jag försöker dricka eller äta någonting. Det är ju inte så att man är beredd i början av oktober att man ska mötas av minusgrader på morgonen. Att sätta ner sig i bilsätet och känna att röven frysa till IS och bli alldeles kall. Detta fick mig att tänkta på det något lustiga ordspråket, som för mig någon okänd person kläckt en gång i tiden. Det var så kallt att jag frös arslet av mig! Ja, inte nog med det så skulle jag samtliga utav alla rutor på bilen skarpas och där får man stå och kämpa med isen som håller sitt grepp på rutorna...usch för vintern, minusgrader och snö.


Denna månad är en mer en vanligt hektisk månad och förutom att jobba heltid, så är det en massa möten inplanerade, och det gäller att pussla med tider och gå något tidigare från jobbet. Tack och lov så slutar vi tidigt på fredagarna och det känns ju super lyxigt att man får gå lite tidigare denna dag.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards