Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Sandra Sterner - 17 oktober 2013 19:08

Herregud, alltså, vad sjutton är det med denna blogg!!!!!


Idag tycks det i alla fall med att man kan komma in på bloggen, men satan vilken jävla lång tid det tar för sidan att laddas. Igår var det i princip helt hopplöst att ens försöka komma in. Just Metrobloggen, som jag började skriva för 2008 och under åren som gått så har det ju gått och blivit en massa inlägg och alla dessa timmar jag spenderat vid datorn när jag känt lusten att dela med mig av "This is my Life."


Nu tycks det i alla fall att skriva på Metrobloggen, men vete sjutton om det går att få inlägget publicerat och att mina läsare kan komma in på min blogg.


-Åhhh, om bara dessa servar eller om det är så att dom håller på att göra ytterligare någon ny finess på denna sida, kunde gå lite fortare, så vore nog antagligen inte bara jag nöjd. Utan även mina läsare och dom andra som orkar fortsätta blogga under denna bloggportal.


Nu över till en helt annan sak och det är att just den 22:a oktober så är det 3 saker som händer.


Till att börja med så är det så att jag tillsammans med några andra ska ha ett möte och det har gjort att jag känt mig lite nojig och nervös om hur det ska bli. Antagligen blir det ett glädjande besked eller så blir det "magplask" eller ett Nej Tack! Det blir till att gå på ett par nålar över helgen och även på måndag. Det är inte förrän på tisdag mötet kommer att hållas och då kommer jag antagligen få besked och vill inte gå ut med för mycket i bloggen innan jag vet med 100% hur det blir.


Den andra grejen är förutom detta möte, så är det även just den dagen som Caroline även kommer att få sin tandställning insatt, men endast i överkäken.


Den tredje och allra den allra bästa uppleveslen med just den 22:a oktober är att Nova föddes just den dagen och firar nu på tisdag sin 6:e födelsedag.

 

 

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards