Alla inlägg den 2 november 2013

Av Sandra Sterner - 2 november 2013 10:50

Herregud, oh my god...det är knappt jag finner ord i att skriva vad jag känner. Okej, må hända att det är Allhelgonahelgen, och det är ju en helg då det sägs att man hedrar dom döda, man besöker gravar, lägger dit en krans och tänder några ljus.Kanske man säger eller tänker några ord till den personen man en gång har hållit så kär.


Igår var det Allhelgonadagen och vid lunchtid ringde min mobil och det var ifrån en hjärtskärande stört gråtande ex-make Micke, som grinade som jag aldrig hört honom någonsin gråta förut. Först trodde jag att han hade råkat ut för något och gjort sig illa på typ jobbet, men så var inte fallet. Jag var tvungen att säga be honom försöka sansa sig och samla sig litegrann om jag skulle kunna höra vad han sa. Och då hörde jag han säga att hans lillasyster hade gått och DÖTT. Herregud, det kändes som marken under mina fötter började gunga under mig och det var som att det först inte gick att ta till sig det. Herre min Gud, alltså att en sån ung söt tjej kan förolyckas och dö vid en ålder på bara 38 år och lämna efter sig 2 små flickor på bara 5-8 år och en alldeles förkrossad make.


Jag kände inte henne alltför väl, men har ju varit gift med hennes storebror Micke och kan inte annat än att beklaga sorgen och vila i frid.


 


 

Lite senare idag ska jag sätta mig i bilen och besöka min pappas grav på Skogskyrkogården och lägga dit en krans och tända ljus. Även om pappa sedan några år tillbaka är död så kommer aldrig någonsin minnet av honom att försvinna....Love you Daddy.  

 

 

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards