Alla inlägg den 18 november 2013

Av Sandra Sterner - 18 november 2013 20:16

Det blev visst inte så värst mycket skrivade från mig under förra veckan, men nu så har jag tagit mig tid en stund för att uppdatera bloggen. Jag för mitt liv inser och har svårt att förstå dessa i och för sig mycket störra bloggarna som jag brukar följa ( men det är inte alltid man hinner läsa allt) för dessa verkar det på något konstigtsätt finnas hur mycket dötid som helst att slå ihjäl och blir varje gång undrande att dom vissa dagar har typ skrivit 3-4 inlägg per/dag. Det är ju näst intill obegripligt att förstå hur en del utav dessa bloggare gör för att pussla ihop med tider och samtidigt både jobba, göra karriär, sina barn, hemmet, fritidsintressen och på helgerna hänga på krogen. Dessutom hinner en del utav dom skriva flera inlägg per/dag. Jag förstår det bara inte och undrar var det är för slag super krafter dessa personer har och framför allt var får dom all sin extra energi ifrån...?


I lördags så var det underbart vackert väder och solen strålnade. Det blev så att vi bestämde vi oss för att vidga våra vyer lite och åkte i stället för att alltid hålla sig till södra sidan av stan eller så mitt i smeten inne i City, så åkte vi till Jakobsberg och kollade runt lite. Jag jobbar nu inom ett företag som har en hel del butiker runt om i landet och dom finns lite varstans.


 

  

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards