Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Sandra Sterner - 9 oktober 2014 11:27

Det hör väl hösten till som mestadels består av regn och rusk väder med ruggigt kallt väder. Varje morgon slår man ner sin röv i en kall bil och man hinner ju nästan köra halvvägs till jobbet innan bilen börjar bli någorlunda varm. Ja, sedan som igår ska man ut i spöregnet och även med paraply så blev jag blöt.


Jag älskar mitt jobb och försöker verkligen sköta det och mina arbetsuppgifter, men så igår så började jag strax innan lunch känna mig lite hängig och hade heller ingen större aptit när det väl var dags att ha lunch på jobbet. Valde istället att slappa under min lunchrast på vilorummet. När klockan var omkring 14-tiden så kände jag mig brännhet och kinderna mina blossade röda. Jag kände att jag hade fått feber och orkade inte längre jobba, utan sa till min närmaste arbetsledare att jag gick hem 2 ½ timme tidigare. Väl hemma blev det att ta 2 Alvedon och sedan på med mysbyxor och tröja och krypa ner i sängen. Somnade och sov ett par timmar, när jag vaknade så hade näsan min blivit alldeles igentäppt och det hade ju i sin tur resulterat i att jag hade sovit med munnen öppen och käften min kändes som en sandpapper. Det var bara att ge sig iväg ut till köket och leta reda på nässprayen och ”tjoffa” upp Nezeril i näsborrarna så att jag skulle slippa enbart gå omkring och andas med vidöppen mun, men med hjälp utav nässprayen så lättande det litegrann och det kändes skönt att kunna andas genom näsan igen

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards