Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Sandra Sterner - 15 oktober 2014 10:32

I morse gjorde jag och Caroline sällskap till min bil och tanken var den att jag skulle köra henne till pendeltågstationen, men när vi kom fram till bilen så ser jag att en jävla idiot har haft det stora nöjet att slå in bilrutan för förarsidan. Jag trodde först inte det var sant!!! Det tog en tiodelssekund att få det att sjunka in och när jag sedan så alla dessa tiotusentals glasbitar både utanför bilen och inne i bilen så vrålade jag bara rakt åt...ÅÅÅÅHHHH NEEEEJJJJJ!! Strax efter det kom tårarna och det gick liksom inte att hejda dom bara rann som ett Niagara fall nedför kinderna


- Varför, varför och vem vill mig något så ont och illa..? Tankarna for runt i skallen på mig och tittade som hastigt in i bilen, men inget verkade saknas. Vem eller snarare vilken sjuk, störd eller sinnesjuk människa slår sönder bilrutan på en annans bil.


Caroline som från början skulle få skjuts till pendeltågstationen fick nu istället gå. Jag som var på väg till jobbet fick lov att ringa min arbetsgivare och begära ledigt. Jag smågrät när jag pratade med min arbetsgivare och berättade att min bil någon gång under natten fått bilrutan sönderslagen. Min morgon har idag bestått av att ringa polisen och göra en anmälan och försäkringsbolaget och det allra värsta av allt var att städa upp all glaskross som var både utanför och inne i bilen.


 -Fy, fan och för dig din genomruttna, äckliga person som natten till idag slog sönder bilrutan på min bil. Jag ber till Gud och må han utdöma dig till ett straff för det du gjorde och må du sedan brinna i helvetet!!!





Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards