Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Sandra Sterner - 13 juli 2011 20:12

Nästan hela denna vecka är jag varit barnledig från Caroline, som kommer hem först på fredag. Det är även ett måste för mig att vara helt barnledig emellanåt och det är även viktigt för mig att få egentid och bara vara själv. Jag saknar mitt lilla yrväder otroligt mycket och vi pratar i telefon flera gånger varje dag, men redan nu på fredag kommer hon hem igen.


Det känns skönt att man redan har kommit halvvägs på veckan och det är redan onsdag. Idag var det verkligen en perfekt dag att arbeta på. Inte alls speciellt mycket att göra på jobbet och det gjorde att vi fick sluta tidigare. Då jag hade lite extra tid över efter jobbet, blev det en tur med bilen till Skärholmen centrum. Det är nämligen så att jag har länsat butikerna uppe i mitt cenrum på allt vad det gäller i kartongväg, och då jag ändå skulle åka till Skärholmen så kunde jag fråga i butikerna där efter kartonger.Det är ett bra tag sedan jag var i Skärholmen, och tycker att det finns ett stort och brett utbud och med en bra blandning av butiker.En utav mina barn Henrik jobbar även i Skärholmen. Jag som är så galet förtjust i kläder och nu på sommaren särskilt snygga klänningar/kjolar, men fann tyvärr inget trots att jag sprang ut-och-in i flera butiker, så var det inget som föll mig i smaken. Däremot blev det lite nytt smink, och som sista grej blev det ett besök på en utav dom större matbutikerna där jag hittade yttligare några stora kartonger som jag sedan kånkade med mig till bilen.


Jag tänker så himla mycket på hur det kommer att gå med flytten och den nya lägenheten. Funderar på om jag kanske ska ta en sväng utanför den nya lägenheten och kanske det blir så att jag tar en bild...vi får se.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards