Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Sandra Sterner - 25 juli 2011 23:16

Idag var det min allra första dag på semester och vädret...hmm, det var inte specillet mycket att glädjas åt. Utanför fönstret mötts man utav en supertrist och grå himmel och regn.


Jaha, det var alltså så här som min semester startade idag, men bara för att det är slutet av juli, så betyder det väl ändå inte att sommaren är helt slut ännu.

I morgon blir det födelsdagsfirande av min son Henrik, som fyller 20 år. Då det även är dags för honom att också snart flytta ( den 1:a september) så blir det betydligt lättare att komma på vad det är man ska ge till sitt barn i födelesdagspresent.


Min trevliga och fina svägerska Anette ( min brors fästmö)



    

Anette hade skrivit en sådan vacker och fin dikt ( hon är lite som mig och gillar att skriva dikter) Jag frågade henne om det var okej, om jag fick lov att lägga upp den fina dikten som hon hade skrivit på min blogg:


Den som vill dig något, kommer till dig.
Den som bryr sig om dig, hör av sig till dig.
Den som saknar dig, tänker på dig.
Den som vill ditt bästa, rådgiver dig.
Den som brinner för dig, finns alltid för dig.
Den som älskar dig, lämnar dig aldrig.  

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards