Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Tisdag kväll

Av Sandra Sterner - 24 april 2012 21:53

Aj, aj, aj mina stackars arma fossingar, det gör så ont i dom idag, men har förstås ingen annan än mig själv att klaga över varför det just nu värker och ömmar så i fötterna. Det har nämligen att göra att jag  idag har jobbat i mina (egentligen) alldeles för högklackade skor större delen av dagen, och efter det att fossingarna har varit nedtrycka i ett par trånga och högklackade skor ( som om jag  inte redan vore tillräckligt lång 1.74, men säg vem vill inte visa sig vara längre och idag har jag varit riktigt lång) men när det återstod 1 ½ timme kvar att jobba kände jag att min fötter till slut behövde få lite mera blodtillförsel och bytte om till ett par innetofflor ( typ sådana där standard platta inne tofflor)som jag ogillar, man känner sig ju inte speciellt fin ut i sådana skor, men däremot så känns det beydligt skönare om fötterna. När jag satte mig  omklädningsrummet och tog av mig mina trånga och högklackade stövlar, så kändes det som fötterna äntligen återigen fick normal blodtillförsel och säkert växte dom yttligare i storlek, efter att ha varit inpressade i ett par trånga, höga skor i flera timmar.  


Nog märks det allt att våren har kommit allt och både på gott och ont ( för mig tyvärr) som nu idag har börjat märka av att det börjat bli vår och det börjar träden och blommor från marken börjar komma upp, och med våren och grönskan så börjar även min allergi, vilket jag börjat känna av lite smått och som varje år så börjar det med att min näsa rinna och som om det inte räckte med att man går omkring och snörvlar ( fast man egentligen inte är förskyld) och sedan så fortsätter det till ögonen och dom blir röda och irriterade. Men det finns ingenting som går upp emot den sköna värmen och solens sköna, varma strålar som värmer en och veta att det är ljusare längre på kvällarna och att man kan sitta utomhus på sin baksida eller någon mysig eller trevlig uteservering inne i stan, utan att frysa och skaka halvhjäl...mmm, jag riktigt stormtrivs och myser när jag tänker att snart så är sommaren här.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Sterner - 24 juni 2016 12:06


      Jag önskar alla mina läsare en trevlig midsommar och som vanligt när det är midsommar ( precis som förra året, då det spöregnade) så är idag himlen här nere i Nynäshamn alldeles övermulen och grå och det ser ut som det vilken sekund som...

Av Sandra Sterner - 14 juni 2016 22:17

Jag är borta nästan hela dagarna, men kan inte önska mig bättre arbete och arbetsuppgifter än just dom jag har idag. Men vad är det man säger borta bra, men hemma allra bäst. Idag blev det till fast jag fick dåligt samvete över att gå lite tidigare, ...

Av Sandra Sterner - 11 juni 2016 16:47

  Jösses, alltså var är det för fel i huvudet på vissa folk. Som idag hade jag bokat tid i min tvättstuga klockan 15.00 och då tvättstugan ligger i ett annat hus så gick jag hemifrån några minuter innan. Man går först igenom en källardörr och igeno...

Av Sandra Sterner - 8 juni 2016 17:07

Igår var det sista dagen för Caroline i grundskolan och hon tilldelades väldigt bra betyg ifrån sin lärare och stolt visade hon upp för mig 2 stycken A i betyg och i dom andra ämnen hade hon fått B och ett endaste C fick hon. Jag kunde inte ha blivit...

Av Sandra Sterner - 5 juni 2016 16:11

Ja, som en del utav er kanske har märkt så har Metrobloggen legat nere under förra veckan. Jag gjorde några försök att logga in, men utan något som helst resultat. Det var antagligen så att själva blogg serven behövde uppdateras. Nu i alla fall så fu...

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards