Alla inlägg den 11 december 2012

Av Sandra Sterner - 11 december 2012 20:23

Ikväll blir det ingen mega blogg, utan istället en liten kortare variant.

I morse var det nästan på vippen att jag stannade hemma nerbäddad i sängen och det var utav den anledningen att jag under natten hade gått och blivit förskylld och näsan var helt igenom täppt och var så hes att jag fick knappt fram några ord.

 

Men ingen liten förkylning stoppar mig ifrån att inte sköta mitt jobb och med lite kurerande utav Otrivin för att få tillförseln med syre genom näsan att fungera igen och en liten slurk utav hostmedicin så att kunde få fram några ord.Det är ju en sådan årstid nu och så som vädret var förra onsdagen då det snöande närmare en halv meter snö och var minus 10-grader..usch, det orsakade säkert att många blev väldigt frusna och kalla utav sig.

 

Nu blir det en kopp varmt te med honung....

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards