Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Sandra Sterner - 8 juli 2014 19:00

Japp, nu så känns det verkligen att sommaren har kommit och nu har vi fått sol och värme så det heter duga till. Till er som inte känner så är sommaren min favorit årstid och sommaren är ju ändå så pass kort och inte så många månader innan det blir mörkare och kallare ute igen. Sommaren som för mig bjuder på så mycket, ljusare kvällar, ljusare mornar, sola och bada, vistas utomhus och ta långa promenaer, åka ut i skärgården, påta och fixa med trägården, sätta sig på någon mysig uteservering.


Ja, det är sommar för mig och så förstås det viktigast utav allt det är att man unnar sig att ta lite semester och ger sig tid att träffa sina stora barn. Jag hade tänkt att jag och Caroline skulle åka till Västerås någon gång under sommaren. Men vet att Nina, Janne och Nova, även brukar komma ner till Stockholm under sin semester.


Idag på jobbet så var det så varmt inomhus ( man ska ju inte klaga) men då luftfuktigheten är så pass hög att kläderna klibbar sig fast på kroppen och svetten bara rinner om en. Då känner man sig verkligen inte fräsch och inte heller luktar man så gott. Och det känns nästan som om man vill krypa ur skinnet :)

Om det vore så pass väl om man kunde göra så som ormar gör byta skinn ( när man blir rynkig och skrynklig så vips så byter man skinn/hud) Nej, så finurligt utrustade är inte vi människor, utan istället svettas jag idag på jobbet som en gris. Det blev att flera gånger gå på toa för att badda och svalka av sig med vatten och visst det hjälpte ju ett tag, men sedan efter ett tag så var man återigen varm och genomsvettig.



Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards