Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Sandra Sterner - 3 oktober 2011 20:01

I recently read in the Daily Mail following!


Kiss front man Gene Simmons, finally sets wedding date after 27 years with his finacé.

 

 
 
 
Getting hitched: Gene Simmons and Shannon Tweed are getting married after 27 years together. After almost three decades together, Kiss front man Gene Simmons and his fiancé Shannon Tweed have finally set a date to walk down the aisle.

The couple, who have two adult children together, will tie the knot on October 1st at an 'iconic Beverly Hills hotel,' according to Entertainment Tonight. 

The 62-year-old rock star and the 54-year-old former Playboy Playmate met in 1984 and began living together the following year.

 
They have two children together - a son, Nick, 22, and a 19-year-old daughter, Sophie.

The entire family stars in the A&E reality show Gene Simmons Family Jewels.

The season finale of the last season ended with a proposal, and the new season will begin with the lead up and preparations for the October 1 nuptials.

 
 
 
Will you marry me: Gene proposed on the season finale of their reality show Gene Simmons Family Jewels.
 
 

 

   
 
The official invite: The wedding is hosted by the couples children

The season premiere will air on October 4 on A&E. The couple, who live in Beverly Hills, both had several high-profile relationships before they met almost 30 years ago.

Gene had previously lived and had long term relationships with both Cher and Diana Ross.

Shannon, who was Playmate Of The Year in 1982, meanwhile had a brief relationship with Hugh Hefner and before that was with Canadian Football League player Ron Foxx who played linebacker for the Ottawa Rough Riders. 

 
 
 
The invite was sent to guests along with this message
 
 
 
The couple family have two children - a son, Nick, 22, and a daughter Sophie, 19.

Av Sandra Sterner - 3 oktober 2011 14:52



  

Ett stort Grattis till min lilla busiga solstråle som idag fyller 11år. Redan igår eftermiddag började vi fira "lillskruttan" och dom som kom var alla hennes bröder och så förstås hennes pappa Jonny och Johan.

 

 

Jag ute på baksidan tillsammans med fyra av mina barn.



 

På denna bild kom inte Jimmy med, och det blev bara tre av barnen som hamnade med på bilden.


Tänk att det inte ens känns som igår hon var en liten bebis och nu är det bara 2 år kvar tills hon kommer in i tonåren.


Jag hade fixat ordning med lite tilltugg, och sedan blev det förstås tårta. Caroline hade enbart önskat sig pengar utav dom som kom hit igår och hon gjorde tydligt klart på sitt lill-gamla-sätt: Att jag föredrar själv att köpa det jag vill ha!

Ja, det är en väldigt ung och liten bestämmd fröken jag har, må jag säga!


 

  

Carolines pappa Jonny och storebrosan Henrik



 

Strax innan vi ska hugga in på tårtorna



  

Johan, men denna bild är tagen vid ett tidigare tillfälle.


Däremot av mig så önskade hon sig något helt annat. Det var allifrån nya spel till sina alla olika spel konsoller. Sedan en ny taklampa till sitt rosa sovrum, och kläder. Men den allra största och dyraste presenten som hon önskade sig var en....läs och häpna: En bensindriven fyrhjuling! Som lätt kommer upp i alldeles för höga hastigheter. Det blev ingenting med det...ännu. Utan hon får faktiskt lov att bli lite äldre först innan hon sätter sig bakom ratten på en fyrhjuling. Caroline är redan väldigt hyperaktiv och flamsig...ett riktigt yrväder med andra ord.

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards