Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Sandra Sterner - 9 oktober 2011 19:41

Nu måste jag skriva och tala om att jag trivs, och anledningen till det är följande:

Idag på eftermiddagen satte jag mig i bilen och brummade i väg för att hämta hem min lilla busunge, som har varit hemifrån sedan i fredags morse.


När vi kom hem så ville Caroline baka en sockerkaka och vad gör man inte för sina barn. Själv var det evigheter sedan jag bakade, men kollade upp ett recept på intenet och voila vi fick oss en läcker go sockerkaka, som vi mumsade i oss med varsitt glas mjölk.


 



Efter det blev det soffläge för mig och gjorde det bekvämt för mig i soffan för att kolla in tv-programmen. Då Caroline och jag inte direkt har samma smak då det gäller tv-program, så försvann hon in till sitt rum och kollade på sin teckknade barnprogram. Jag som själv verkligen älskar att dansa, såg att på tv-kanalen BBC att det ikväll började en ny säsong av " Dancing with the Star" och lite senare i kanal 7 som börjar det Norska programmet " Skal vi danse"

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards