Alla inlägg den 2 november 2011

Av Sandra Sterner - 2 november 2011 19:15

Denna vecka är det ju höstlov eller alternativ om man ska kalla der för Halloweenlov. Jag kan tänka mig att alla skolelever efter det att höstterminen startat nu mycket väl kan behöva ha en veckas ledighet ifrån skolorna.


För min egen del så kände jag faktiskt likadant och kände attjag under denna vecka from idag och tre dagar framöver behövde ha lite semester ifrån allt som har med att gå upp tidigt på morgonen och åka iväg och jobba. Under ett par dagar nu så blir det inte till att ställa något hemskt alarm på väckning och kämpa sig upp tidigt. Nu blir det till att unna sig sovmorgon...ska bli så härligt :)


Till helgen blir det för mig och Caroline att åka till Skogskyrkogården, ska lägga en fin krans och tända några ljus för min älskade fina pappa.

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards