Alla inlägg den 17 november 2011

Av Sandra Sterner - 17 november 2011 18:16

Sådär ja, nu var det dags att sätta sig vid bloggen och skriva igen. Hmm, det har ju nu igen gått några dagar sedan jag skrev sist, men precis som jag skrivit förut så är det bara att räkna med det emellanåt.

Idag blev det inget jobba av för mig och är det något som jag egentligen inte tycker om att vara så är det att vara borta från jobbet. Det hade att göra med att min älskade "lillskrutta" min mådde inte alls specillt bra i morse och beklagade sig över att hon hade ont i magen, så det kändes inte som det var någon mening att skicka iväg henne med taxin.

Jag tänkte även under detta inlägg publicera en kommentar som jag fått utav en av mina fina läsare: 


Hej!
Tycker att du skriver så himlans bra! : )
Alltid kul att kika in på din blogg. Jag tycker du har en skön stil på dina kläder och det skulle vara intressant om du la ut mer på bloggen vart du köper dina kläder.
MVH Yvonne : )


Hejsan Yvonne!

Åh, Tack så mycket att du gillar att läsa det jag skriver.

Jag tror liksom många andra som bloggar att det alltid är väldigt roligt och uppmuntrande att få trevliga kommentarer och "good feedback" över det man skriver.

Nu över till din fråga vart jag köper mina kläder!

Jag har så länge jag kan minnas alltid varit vädligt förtjust och galen i kläder och älskar att shoppa loss. Jag shoppar faktiskt väldigt mycket på second hand butiker, såsom Myrorna, och en second hand butik som heter Pernillas Second hand i Nynäshamn, även uppe i Haninge Centrum där jag känner ägaren som heter Anette som driver sin egna second hand butik "Nytt & Bytt". Både du och kanske mina andra läsare undrar nu, varför jag köper på Second hand. Det beror på att på sådan butiker finner man oftast lite mera udda och ovanliga kläder, typ sådana som inte alla andra går omkring och har på sig, och är det något jag inte gillar det är att gå i exakt samma kläder och följa modet slaviskt. Nej, bevare mig väl att jag följer någon/något mode i tidningarna!! Jag går efter min egen smak och tycke.

Men självklart så shoppar jag även på andra butiker också, såsom Gina Tricot och NewYorker ( som dessvärre ännu inte etablerat sig så mycket i Stockholm) men finns i Skärholmen och i Kista.

Ska försöka tänka lite mera på det till nästa gång jag skriver och lägger ut bilder på det jag har shoppat, om vart någonstans mina kläder är köpta.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards