Alla inlägg den 7 november 2011

Av Sandra Sterner - 7 november 2011 13:23

Nu fortsätter bloggadet...!


Just det efter det att vi hade kommit hem ifrån våran lilla mini tripp, så fick vi här hemma besök utav ingen mindre än min stora dotter Nina, Janne och Nova. Dom hade bilat ner ifrån Västerås till Stockholm för att Nina bl.a gärna ville besöka morfars grav och tända ett ljus. Sedan efter att dom varit på en del sightseeing resor runt huvudstaden, så kom dom över till mig på kvällen. Vi hade i princip nyss kommit hem ifrån resan, när det plingade på ytterdörren och där utanför möttes jag utav en glad, liten skrattade Nova, Nina och min svärson Janne. Det blir som allltid ett kärt återseende och kramkalas när vi träffas.   

 

Min stiliga svärson Janne och söta dotter Nina.



 

Nina och Nova tar en.....


 

svängom i vardagsrummet

Av Sandra Sterner - 7 november 2011 11:29

Ojdå, nu har det visst gått några dagar sedan jag sist satte mig och skrev igen, men det blir så ibland.

Jag kompenserar nu istället mina läsare med att istället skriva flera inlägg efter varandra...och det blir väl bra?

Nåväl denna sköna semester som jag nu haft i 5-dagar ( helgen inräknad) det gjorde mig verkligen gott.

Det händer att jag ibland fattar impulsiva saker och på fredagen så fick jag ideèn att det vore trevligt och vi här hemma inte kunde åka iväg med en liten mini tripp. Sagt och gjort så bokade jag biljetter på fredagen via nätet och dagen efter så åkte vi iväg på en kryssning.

Carolines storebror Henrik, som jobbar inom BR-leksaker, hade dagen innan kommit över med en present till sin lillasyster och det var en Halloween dräkt, som Caroline uppskattade väldigt mycket.


 

 

Som ni ser så var Halloween-dräkten Caroline fick utav sin storbror så uppskattad så hon ville ha den på sig redan innan vi kom på fartyget.


Våran mini resa var trevlig och Caroline och Niclas som även var med tror jag hade roligt. Vi njöt utav god mat, rolig barnunderhållning i form av Smurfarna,




  

 


 

Som alltid trevlig show underhållning och musik smak för alla åldrar. På hemresan var det dags för min sångfågel Caroline att ta höga toner. Spelade även in ett litet klipp på henne och ska försöka lägga upp det på YouTube.


 

 

Min duktiga lilla tjej står och sjunger



 

Inte den minsta nervositet visade hon när hon stod och sjung.


Senare när vi hade kommit hem igen, så fick jag besök utav.....! Nej, det tar jag inte med i detta inlägg, utan det kommer lite senare i dag.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards