Alla inlägg den 25 november 2011

Av Sandra Sterner - 25 november 2011 23:08

Åh, så kom då äntligen den efterlängtande fredagen, som jag har väntat och längtat tills just den här dagen på veckan. Nu börjar helgen och några dagars ledighet tillsammans med min busiga solstråle Caroline.

Vi får se men tanken är den att vi i morgon ska ta bilen in till stan, och titta på dom olika vackra julskyltningarna som finns lite överallt. NK är ju känd sedan länge att ha magnifika julskyltningar och så har vi ju Åhlens och PUB.


Det är så att jag sedan en tid tillbaka är ute efter att pärldraperi och har letat och ringt runt till en massa olika butiker, men till dom jag ringt så har svaret varit desamma. "Nej, tyvärr, vi har inga pärldraperier, men vi har duschdraperier"!


- Nej, tack, det var ett pärldraperi jag är ute efter!


Hmm, jag skulle verkligen inte tro att det skulle vara speciellt snyggt inredningsmässigt med ett duschdraperi i hallen..!


Men ordspråket: "Skam den som ger sig" och det vet ni nog vid det här laget att jag inte ger upp så lätt. Jag bestämmde mig för att Googla och leta reda på det via nätet. Och fick in 2 stycken träffar som nu visade sig ha det som jag var ute efter och det visade sig finnas både på en butik som kallas för Coctail + Deluxe en butik med heminredning helt och hållet i min smak. Och så fanns det även en del pärldraperier och lite annan spännade heminredning på ett företag ( som säkert kom på sitt företags namn efter något helt annat) då dom nämligen kallar sig för: Miss Juniversum. På båda ställerna har dom nästan exakt samma pärldraperier, och det verkar luta sig till att jag kommer att beställa denna, lite vackra, färgglada draperi.




 

   


 

 



Nej, nu får det lov att snart vara färdigskrivet för ikväll. Nu blir det en stund tv-tittade ifrån sängen och nu återstår det bara att skriva: Godnatt.


 

 

    

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards