Alla inlägg den 3 november 2011

Av Sandra Sterner - 3 november 2011 23:33

Jag riktigt njuter av att ha några dagars semester med ledighet (denna gång.) Förra gången jag hade semester var i samma veva som jag skulle flytta och då blev det inte mycket till ledighet må jag lova.

Förutom Caroline som sedan ett tag tillbaka ligger och sussar sött i sin säng, så har jag även Niclas här hemma under deras höstlov, men han är ute någonstans med sina polare, men ska vara hemma vid midnatt.

Dagen började med att jag och barnen unnade oss sovmorgon och den utav oss tre som vakande först...läs och kanske häpna, men det var fakstikt jag som vakande först utav oss. Jag kände mig iallafall relativt utvilad och pigg när klockan var omkring 9. Mina sömntutor till ungar sov ända fram till 10-tiden.

Tog bilen och åkte till Farsta Centrum, och shoppade loss lite. Bland annat dom här 2 stycken svarta guld/silver trycka linnen som är inköpta på Gina Tricot.

 

 


 


 



Nu på kvällen kollade jag in ett tv-program på kanal 11, som hette "Beauty and the Geek" alltså " Skönheter och Nördar" och jag fick mig ett ordentligt gott skratt.

Fniss, bara komma på ideen att göra ett tv-program med Skönheter och Nördar" det fick mig iallafall att sitta som klistrad framför tv:n.


Jaa, jag känner mycket väl till att mycket av det som visas på tv:n är uppgjort mycket enbart för att locka fler tv-tittare. Men med detta tv-program så har producenterna lyckats väldigt bra. Jag fick under kvällens program flera skratt, när jag associerade flera utav "nördkillarna" från andra tv-program.


Hittade denna bild på Google som visar deltagarna från "Beauty and the Geek."

 

 

 

Jag kan tyvärr (fnissar :) ) inte låta bli att associera några utav killarna till andra personer som jag sett på tv:n eller på något annat. En har nästan samma fula brillor som skådespelaren Bert-Åke Varg som hade en roll som uggla.. ( ja, vad bra att heta Varg i efternamn och spela uggla) som satt på ett tak och visst hade alla dom rätta svaren på dom svåra orden i barnprogrammet A-till Ö som fick Hedvig (Birgitta Andersson) näsa att växa. Sedan var det en annan utav killarna som fick mig att tänka på om han som pryder omslaget på "Kalles kaviar"


Nu börjar jag strax bli klar med mitt inlägg och nu blir det inte så mycket mera från mig ikväll, mera än att säga:


Godnatt!

 

 

 


Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards