Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Sandra Sterner - 25 januari 2013 23:12

Nu blir det till en något annorlunda läsning utav hur man kan tolka när man utav misstag gör mellanslag i ord där dom egentligen ska sitta ihop.Det kan även hända den bästa och vet att det händer folk dagligen att man stavar fel eller glömmer att göra kanske missar att göra punkt ( där det ska vara) eller kommatecken ( vid rätt ställe.) Det kan kanske också vara så att man börjar en mening på fel sätt ( men för mig egen del så bryr jag mig inte om det händer att det blir fel sorts meningsbyggnad i början av ett stycke. Nej, vet ni vad det är inte riktigt min stil att skriva på det sättet och likaså så skulle jag inte heller varken ha tid eller ork och konjukturläsa igenom allt det jag skriver, utan när mina blogginlägg är färdigskrivna så blir det att föra musen till knappen publicera och så klart.

 

Nu över till en bild jag fann inne på Facebook och som visar på hur roligt en del ord kan bli om man inte skriver ordet i sammanhängande.

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards