Alla inlägg den 3 december 2013

Av Sandra Sterner - 3 december 2013 21:55

Ojdå det var som sjutton nu har jag visst retat en person som  så likt många andra som tyvärr inte vågar gå ut med varken sitt RIKTIGA namn eller sin riktiga e-mail adress. Men det som mina läsare kanske inte tycks förstå är att allt som skickas via mail eller så fort någon kommenterar  så får jag ett IP-nummer som går det alltid att spåra det till vem det är som döljer sig bakom ett falskt namn.


Då jag alltid först väljer att läsa igenom kommentarerna som skickas till mig så blir det ju så att kommentarer som jag ser som: provokativa, personangrepp och dessa slösar jag inte bort dyrbara tid med att varken publicera eller ännu mindre besvara.


Det är ju så att då det gäller personer som skriver bakom falska namn antagligen är lite bly eller alternativ lite feg då dom inte själva tycks stå för vad dom själva skriver. Men med dagens finesser så kan man inte längre dölja sig bakom sig ett alians eller falsk e-post, utan med hjälp av lite nummer som man får via mailen när en kommentar skickas så går det att spåra till vem det är.


 



-  Välkommen till min blogg önskar jag ett litet företag som ligger vid Stureplan.


Ja, ja det är helt klart att det finns alldeles för många bittra, sura, gnälliga, och negativa människor på jorden.

 

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards