Alla inlägg den 22 december 2013

Av Sandra Sterner - 22 december 2013 13:25

Det är helt jävla omöjligt att ens nu försöka komma in på sin huvudblogg som ( tyvärr får jag väl lov att säga) ligger på Metrobloggen. Nu har den bloggportalen leget nere till-och-från ända sedan igår och såklart att man blir frustrerad och upprörd när man inte kommer åt sin blogg.


Ja, det är väl bara så att man får lov att acceptera att det är en massa service som måste göras och nya funktioner som eventuellt ska läggas in för att förbättra sidan eller så är det nya uppdateringar, men att det ska ta sådan jävla lång tid att göra detta. Särskilt nu i juletider så känns det ju väldigt angeläget att komma in på sin blogg för att göra nya blogginlägg, men det tycks nu vara en omöjlighet i alla fall på Metrobloggen sida. Då är det ju en väldigt bra att jag fixat så att jag har en "backup" blogg som jag har här på Bloggplatsen, och det är ytterst sällan som jag varit med om denna sida har strejkat och legat nere.


    


I dag är det ju 4:e advent och i morse så var det alltså dags att tända det allra sista ljuset i adventssljusstaken. Det är även idag "Dan-före-dan-före-doppardagen" för i övermorgon är det Julafton. Detta år tycks det ( tack och lov) inte komma en massa snö till jul, utan istället blir det en "grön jul" och absolut inte mig emot att vädret är ligger på plusgrader och att det är milt utomhus.


Jo, vad mera då....! Såklart att det händer att man missar något när man julhandlar och det var precis det vi märkte igår när vi hade kommit hem, men ingen utav oss hade någon lust att ge sig ut igen och handla. Däremot idag på förmiddagen så åkte vi iväg och kompletteringshandlade dom sista varorna.


Caroline vill så väldigt gärna möblera om sitt rum och det blir ju lite väl tufft och alldeles för tungt för henne att flytta och kånga eller snarare skulle det bli att hon försökte dra sina möbler från den ena sidan av väggen till den andra. Detta skulle vara en omöjlighet för henne och göra detta, så nu blir det till att byta om till lite mindre oömma kläder och kavla upp ärmarna och möblera om inne i dotterns rum.


När det är klart så blir det till att börja slå in julklapparna och nu finns det både tejp, snören och etiketter....


 


Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards