Alla inlägg den 5 december 2013

Av Sandra Sterner - 5 december 2013 19:21

Det är inte klokt vad fort tiden går, i morgon om en vecka är det Lucia som i år infaller fredag den 13:e, som sägs vara ett oturdatum. Men jag själv tror inte direkt på att man skulle drabbats utav mera otur bara för att det liksom infaller fredag den 13:e. Idag när jag var på jobbet så upptäckte jag att det hade börjat snöa.


- Suck, ja det var då dags att få besök utav vinterns: Kung Bore...igen.


Det gör i alla fall inte mig något att vädret ännu inte ( trots att det är december) är alltför kallt och det har ju gjort att det ännu inte gått och blivit någon tjäle i marken, så snön som faller blir ju inte direkt långvarig på marken. Men hörde på nyheterna att det under dom närmaste dagarna framöver skulle börja snöa riktiga ordentligt.


- Åh nej!! Bara det inte blir så i fjol då det var värsta snöovädret och det gick liksom bara INTE ens att få ut bilen från parkeringsplatsen. P.g.a att några utav mina grannar hade kört fast och blockerat ut/in farten. Minns att vissa vägar t.o.m stängdes av. Bussarna slutade att gå och Carolines, skola stängde och då det bara går buss till hennes skola, så kunde hon inte heller ta sig därifrån och jag befann mig på jobbet och hade inte tagit bilen den dagen, så det slutade med att självaste rektorn hade fått köra hem henne och en elev till i  sin privata bil. Jag hoppas innerligt att denna vinter inte blir som förra året och för min egen del får den gärna vara mild.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards