Alla inlägg den 11 december 2013

Av Sandra Sterner - 11 december 2013 20:12

Det händer ibland att jag väljer att publicera mina kommentarer som jag får och idag fick jag en kommentar av en som kallade sig för: Lotta, under ett blogginlägg som handlade om: Annorlunda Designade skor ( ni borde läsa det blogginlägget om ni inte redan gjort det)


Frågan var: Hej, vilka läckra skor. Vet du om man kan få tag i skorna med hundsvansen?


Svar: Dessa skor som du just finner under detta inlägg är special designade enbart som syfte för att visa upp typ som en "rolig grej" och visa upp. Tror inte några utav dessa skor går att köpa, utan i sådana fall måste dessa skor special beställas.


Jag gillar skarpt ideén att skapa och designa skor som just ser lite annorlunda ut och varför INTE göra designa lite annorlunda skor för både kvinnor, män och barn och designa dom efter just vad kvinnor, män och barn tycker om.


Om ni INTE redan har läst mitt tidigare skrivna inlägg så gör det: Annorlunda designade skor!   

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards