Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Sandra Sterner - 2 juni 2013 20:41

Till att börja med så vill jag idag utbringa att fyrfaldigt leve och hipp hipp hurra för Jimmy som idag fyller år.

 

 

 


Okej, vi båda gillar inte direkt att fira våra födelsedagar och vi ser egentligen ingen vits eller det "roliga" med att "fira" att man blir äldre. Annat var det när man var yngre och fyllde år och hade önskat sig en massa födelsedagspresenter och mumsade glatt i sig tårta.


Både Jimmy och Henrik är sommarbarn och det skiljer bara 13 månader mellan dom båda. Jimmy föddes i juni och  året därpå som kom Henrik i juli. Det händer då och då att dom båda bröderna bestämmer sig för att lämna Sverige och bokar en resa och flyger utomlands. För ca: 2 år sedan så gick trippen till Barcelona ( Spanien) där dom turista någon vecka. Idag om 1 vecka åker Jimpa limpa och Gecke tillsammans med en polare till pasta landet Italien.


Sedan måste jag bara också skriva om en artikel som jag läste på Expressen i morse. Alltså hovreporten:  Johan T Lindwall, hade valt som överskrift att skriva DETTA!!


 



En läsare som måste vara lite bakom flötet hade ställt denna fråga!

 

Jag för min del anser att en sådan dum fråga som denna: Ska Kungafamiljen sitta längst fram, när deras yngsta dotter Prinsessan Madeleine gifter sig med Chris den 8 juni. Inte egentligen behöver besvaras, men tydligen var det någon som hade funderingen om detta, och Johan T Lindwall, tyckte den frågan skulle tas upp så, den lades som FET överskrift...( så ingen missar det)


Jag tillhör inte dom som brukar bry mig om att skriva kommentarer till detta, via facebook länken att lägga in, men denna något korkade artikel gick ju bara inte att låta bli att skriva en kommentar till läs nedan!


Kunde inte låta bli att dra lite extra på smilet    när jag läste överskriften: Kungafamiljen sitter längst fram i kyrkan" (När deras yngsta dotter Madeleine gifter sig!! )

- Nähä: lägg av!


Trodde givetvis detta redan är förstått för dom flesta! Eller är det någon som är helt bakom flötet, som trodde eller hade tänkt sätta Kungafamiljen längst bak i kyrkan. Hmm, det hade ju verkligen sett ut..  


Jag läste sedan vidare på Expressen om den 23-åringa tjejen Alexandra från Tjeckinen, som först trodde att hon väntade tvillingar, men under en ultraljudsundersökning så upptäcktes det ytterligare två barn och inför förlossningen så fick hon veta att hon skulle föda femlingar. Sedan tidigare så har hon och pojkvännen en 3 åring son.



 

 


Wow, vilken baby mage.


Klicka på bilden för att läsa artikelen!

 

Till sist så avslutar jag bloggandet med att dela med mig vad jag gjort idag ute i det soliga, och sköna vädret. Mmm, när nu sommaren är här och vädergudaran bjuder på värme och sol då vill man ju knappast stanna inne och uggla, utan tycker istället att man ska ta tillvara på den korta tid som det nu är sommar i det här landet och vara utomhus och njuta av värmen nu när den äntligen är här.

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards