Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Sandra Sterner - 13 juni 2013 20:47

Nej, nu får det lov att vara nog med det gråa trista vädret och inte är det speciellt uppmuntrande dag-efter-dag med regn-och-rusk. Men tyvärr ( enligt SMHI ) så verkar det bli likadant väder i morgon regn-regn, men på lördagen ska det i alla fall enligt dom som spår väderleksrapporten att det ska bli uppsprickande väder med solsken.


Då man inte kan vistas ute när det är sådant här hundväder, så blir det istället till att krypa upp i soffhörnet och se om det är något på tv:n. Ikväll på kanal 11 med start klockan 21.00 så är det säsongstart utav "So you Think you can dance" som nu går och visas för 10:e säsongen. 


 

 


Där man får följa med från start när tusentals förhoppningsfulla proffs, tävlingsdansare, och amatör dansare beger sig till uttagningarna runt om i USA. Dansarna får chansen att visa upp sitt dansnummer, sin känsla för takt och timing, men även sin förmåga att imponera på en mycket kräsen jury.

Jag brukar ( om det är så att jag inte är upptagen med annat) se detta underhållande dansprogram, och nu särskilt när det är när dom gallrar vid uttagningarna, alltså detta program är ju roligare att se än Idol och ni vet man garvar läppen av sig när man hör dessa som absolut inte kan sjunga. I programmet: So you Think you can dance får man se allt och mer därtill på vilka det är som kan dansa och vilka som försöker och t.o.m tror att dom kan dansa.

 

 

 

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards