Alla inlägg under april 2014

Av Sandra Sterner - 4 april 2014 14:07

Jag är nu återigen tillbaka på bloggen efter ett flera veckor långt break uppehåll. Det har varit så elände och tragiska händelser som händer i ens liv och den ena saken efter den andra avlöser varandra. Det är ta mig fan inte klokt hur mycket skit och tradedier man fått stå ut med och man är ju såklart inte mera än mänsklig och även för mig finns det ju till en viss gräns när man känner att man knappt orkar längre.


Det är inte lätt att under loppet av bara några år förlora både sin kära pappa och även nu i år min lillassyter. Jag stod allra mest närmast min pappa och var alltid både som liten och nu som vuxen "alltid pappas flicka" och likaså var det med Nenne, det var den systern som  jag hade allra närmast kontakt med....åh det känns så sorgligt och blir ledsen över att veta att ingen utav dom längre finns bland oss. Likaså så dog även några förra året, men dessa stod mig inte lika nära, och det var förra året i november dog min före detta svägerska ( min förra ex-make Micke lillasyster) och tidigare samma år så dog även en förre detta svåger till mig. Så på loppet inom mindre en 3 år så har 4 personer dött.


Det är året började redan väldigt olyckligt för mig då jag även fick veta än annan sak, men den håller jag utanför det här för den är alldeles för privat.  Ovanpå detta så går även min syster bort. Herre min Gud, hur mycket ska man få stå ut med som människa på jorden....? Dom senaste veckorna ( då jag nu helt enkelt inte orkat blogga) har varit riktigt tuffa och jobbiga och det är ju upp till var enskild person hur lång tid det tar att sörja och under dessa veckor har jag varit så ledsen och nere av sorg att jag inte annat än att sörja och vara ledsen. Men som så mycket annat ( minns att jag skrev det i bloggen när pappa hade dött) att hur mycket jag än sörjer och gråter så får jag aldrig mera vare sig min pappa eller lillasyster åter.


Jag börjar nu iallafall känna så att livsgnistan och mitt GO sakta, men säkert är på väg tillbaka igen.

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards