Alla inlägg den 13 december 2015

Av Sandra Sterner - 13 december 2015 15:35

Det är idag Lucia och i år infaller just denna dag på 3:e advent. I morse så vaknade jag relativit tidigt och kunde inte heller somna om. Gick upp och slog igång tv:n och TV4 morgonnyheter som visade ett vackert Lucia tåg som sjung så fint. Då det även idag är 3:e advent så var det dags att tända det näst sista ljuset i adventljusstaken. Tänk nu är det inte alls så många dagar kvar till jul och endast 11 dagar återstår innan det är julafton.


Jag började lite smått i torsdags efter jobbet att åka iväg till Skärholmen för att köpa några julklappar, men känner att det är en alltför mycket hets, jäkt och stress och springa runt bland alla butiker, så senare på kvällen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och gjorde några till julklappsinköp. Det är så himla praktiskt, smidigt och super enkelt att bara med några enkla klickade beställa hem julklapparna så kommer dom hem efter några dagar.


I fredags var det Lucia disco för Caroline på ungdomsgården och hon visade mig sedan när hon kom hem ett videoklipp som hon hade bett en kompis spela in på henne när hon dansade. Och som väldigt stolt mamma till henne så berömde jag henne väldigt mycket för att hon är så super duktig på att dansa. Igår lördag så ville Caroline så gärna hälsa på sina bröder Niclas och Tobias och åkte själv den långa vägen kommunalt hem till Johan och Lizzy. Nu är min älskade unge hemma igen och om en stund blir det Lucia fika här hemma, med lussebullar och pepparkakor

Select language

Presentation

 
  
 Välkomna alla gamla och nya läsare till min nya blogg! Nu verkar det som både mina gamla och förstås nya läsare hittat till denna sida.Jag skriver i både denna blogg och i denna  Metrobloggen  och det är bara för Er läsare att själva välja vilken blogg nu väljer följa. Jag skriver mycket om alla mina älskade barn: Nina, Jimmy, Henrik, Niclas, Tobias och Caroline. Detta är bara lite på toppen utav allt det jag skriver. Jag blandar även mina inlägg allt ifrån mitt privatliv, familj, jobb, shopping, musik, fester, humor och mycket mycket mer och mera får ni läsa om mig om ni väljer att följa med i min nya blogg. Nu börjar det bli hög tid att börja blogga. Vi syns väl inne på bloggen? Välkomna in i min bloggvärld.
 

Fråga mig

4 besvarade frågor

Vill ni kontakta mig ?

Om ni har frågor eller funderingar och desamma gäller om ni önskar annonsera i min blogg. Välkommen att sända ett mail:

sandraas1@live.se

                                              

             

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Klocka

  

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards